Viale Garibaldi e i “moti separatisti” di Carpenedo
Viale Garibaldi: la strada contesa. Cominciava a Mestre e finiva a Carpenedo? O Viceversa? Un dubbio amletico, che divideva le genti. Tanto che qualcuno, a Carpenedo, parlava di autonomia e separazione.
Un divertentissimo spaccato della Mestre anni ’20 ci viene regalato dai ricordi (e le impressioni, più che altro, visto che lui stesso era nato in quel periodo) di Giancarlo Angeloni, noto imprenditore mestrino. Che al vento di autonomia di Carpenedo dedicò qualche riga nel suo libro “…Te te ricordi…”.
“… el precedente de Vial Garibaldi che quei de Carpenèo diseva chel scominsiava da lori e el finiva a Mestre invesse quei de Mestre no solo i diseva el contrario ma i gaveva anca, secondo lori par torli pal sesto, scominsià i numari civici da Mestre, tanto xe che qualchedun de Carpenèo parlava anca de separassiòn e de autonomia.
Intanto però quei che vegniva a Mestre da Carpenèo, essendo xente de campagna che no gaveva fato e scuole alte, e tante volte gnanca quee basse, no i saveva mai che ora che fusse finchè noi rivava in Piassa da la parte bona…”
libri di Giancarlo Angeloni www.driocasa.it/?p=1802
Scrivete a redazione@driocasa.it
Per ricevere gli aggiornamenti attraverso i social network:
Facebook: https://www.facebook.com/DrioCasaDiarioWebdiMestre (cliccare su MI PIACE)
Twitter: https://twitter.com/DrioCasa
RSS Feed: http://www.driocasa.it/feed/